17 augusti 2009

5 årsdagen...

Ja, vi gör som vi brukar på våra jubileumsdagar... jobbar... Tyvärr är vi inget duktiga på att fira... vi skjuter oftast upp det till helgen, men sedan brukar det inte bli av alls... Vi tänkte gå på bio ikväll... men sedan somnade jag och blev om möjligt ännu tröttare än vad jag var innan... ''

We'll see, we'll see...

Däremot är jag lite sur, besviken och nästan lite bit... ÄR en aning sur på Moder jord... jag sitter ju som bekant och väntar på chillabebisar... Jolene var beräknad tidigast 14 augusti... men ingen unge har ploppat ut ÄN...*suck..VÄNTAR*

Och utan att låta som en självgod besserwisser, så har jag verkligen lagt ned min själ i detta och så har Moder natur mage att låta mig vänta... *damnit*. När jag ser flera andra chinchillaägare, vissa mer lämpliga än andra få ungar.. så blir jag bara... ja avundsjuk och sur... Det finns nämligen så många idioter (utan att peka ut någon speciell) att man kan smälla av... Snälla Moder Jord, ge mig chillabebsiar snart!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers