19 augusti 2009

Avig på A2

Idag hade 70A2 utbildningsdag, så då täckte vi upp på deras sida och gissa om man kände sig bortkomen?? som första dagen på jobbet... fast utan inskolning :P

Imorgon har 70B2 utbildningsdag, så då är jag tvungen att gå ned till dem och jobba... denna gång som uska... och jag ska då säga det att för det första har jag inte jobbat som uska sen i våras (då på spinal och där är det liksom inte så jättesvårt) och för det andra så har jag aldrig jobbat som uska på en kirurgavdelning... men men... bara att bita ihop och klara av dagen... sedan har jag gjort mitt där nere...

nu ska jag läsa min nya SOLO tidning... och ja jag är så larvig att jag fortfarande läser sånt! ;)

1 kommentar:

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers