6 augusti 2009

Känner mig så illa tvungen....

att skriva ytterligare ett inlägg, såhär innan jag går och lägger mig... nu när jag ändå börjat blogga igen, kan jag ju lika gärna göra det ordentligt... eller vad säger ni?

I förrgår kväll (dvs tisdags) var vi hos Johanna och Daniel i Salabacke. Vi joinade Adam, Fredrik och Jesper när de skulle dit på spelkväll. Alexander även kallas Mega, var redan där när vi kom dit händerna fulla med påsar från Donken... (Jag kände mig iaf som en svikare, då Johanna och Daniel har jobbat på MAX typ ASLÄNGE och Mega jobbar där nu :P) MEN jag ångrar att vi inte åkte till Max, för jag var sjuukt sugen på Chillicheese, men donken har ju dem typ bara en vecka i taget... att dom inte inser att dom tappar kunder på att ha det så (iaf lilla mej :P)

Iaf så hade vi astrevligt och spelade TP, årgång 1984 :P Sedan spelade grabsen lite fotboll på PS3 också... jag är inte så intresserad av sådana spel... men iaf Mattias fick ett spel av Daniel som han hade tröttnat på... OS 2008 i Beijing, så det har vi spelat nu ikväll och jagg tog både OS och världsrekord i höjdhopp,samt guldmedalj... men mattias vann medaljstriden med 3-1.. *damnit*

Nu ska jag gå och sova... funderar på om jag ska tvätta håret i kväll, eller i morgon bitti... åd måstej ag gå upp tio minuter tidigare... fan vad drygt...

natti...

Emis, hur gör man så att man inte behöver ändra klockan varje gång?? Den är liksom inte synkad med klockan på datorn, utan ligger fler a timmar efter... :S

1 kommentar:

  1. Jag vet inte riktigt, kan kolla på det där ikväll, det borde gå att bara ändra i inställningarna.

    SvaraRadera

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers