15 augusti 2009

Kvällen på 70A1 har varit lugn... jag hade 6 patienter och min kollega hade lika många... det mest spännande som hände var att vi fick en patient från Akuten... Tror tamejfasen att jag fick rapport av mammas bästa kompis Sara... :P

Jahapp... Mattias är inte hemma nu, han är hos Jimmy och Sara och spelar Xbox... undrar om de kommer att ha skinnflådda fingertoppar i morgon!? :P Får se om snutteplutten kommer ihåg att hänga tvätten när han kommer hem då... jag slår vad om att han inte gör det...

I morgon tänkta jag dra en sväng till härliga Knutby... Jossi börjar skolan på Tisdag, så jag tänkte hjälpa tösabiten att tvätta upp lite kläder... och naturligtviss umgås med my family <3

Nu ska jag gå och ta några lördagsgodisar som mattias köpte till mig (bäst att jag bara tar med mig några stycken så att ajg inte slukar alla i ett nafs... sedan ska jag göra mig iordning för sängen... upp tidigt i morgon igen...

Emis påstår att hon hittat trailern till den tredje twilightfilmen, men jag VÄGRAR tro att det är den... för den SUGER!

natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers