22 augusti 2009

Lördags ledig

Igår som sagt så hade vi planeringsdag på jobbet,o ch hemlisen vi skulle på sedan hade jag nästan lisat ut för en vecka sedan... när vi möttes så sa jag till någon att "Här ute ligger bara denna lunchrestaurang och slottskällsans bryggeri med ölprovning". Och när våran chef kom sedan och sa att vi skulle göra något som kanske inte är allt för kvinnligt s¨förstod jag direkt!

Iaf det var kul att testa flera olika ölsorter även om jag inte tyckte om en enda... men något som var mindre kul var att det var 32 grader i lokalen, och att AC:n typ inte fungerade... Maten som vi var helt ok, det var ngn köttfärsbiff med potatismos, lingonsylt och ngn sås... lite tråkig sallad dock som bara bestod av isbergssallad... min favorit! *inte*

Sedan bar det av till Katalin för att avsluta kvällen med en drink, väl där, när jag satt och funderade på vad jag skulle ha blev jag vittne till en tjej som kaskadkräktes och sedan ville jag inte ha någon drink... Allt sånt där är helt okej på jobbet, men annars... nej inte okej... Sedan kan jag tycka att det kände lite skabbigt av henne att typ rumla ut, knappt så att benen bar... kaskadkräkas och sedan få hjälp av kompisen in igen... hmm.. har man inte nått sin limit där? Borde man kanske inte gå hem då?

Hursomhelst trots detta, så hade jag en äldigt trevlig kväll och jag är glad att jag fick följa med på den så att man får lära känna sina kollegor bättre!

1 kommentar:

  1. Svar: Jag använder bara mineral smink när jag sminkar mig. Har Eter Lauders (stavas??) minderal foundation och loreals mineral puder. Allt är minderal. Och jag sminkar mig bara till fest. Ögonsmink är till vardags. Spackel är till fest! ;-) Är för lat för att orka sminka mig mycket när jag går till jobbet. Men jusst nu har jag inte sminkat mig alls på typ två veckor. Kram!/M

    SvaraRadera

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers