22 augusti 2009

Sushi hos svärmor

Idag fyllde svärmor Birgitta år och hos henne bjöds det på Sushi... :) Det var jättegott, fastän jag bara äter räk-, och lax bitarna... Sitter och väntar på att jag ska få ont i magen (som de två senaste gångerna) men det verkar inte komma än på ett tag...

Sandra skulle ut ikväll med sin vän Linn... hon undra om hjag ville med, men jag är ju chaufför så det blir nyktert isf... de skulle gå till saluhallen... platina antar jag... oh jag funderar fortfarande på om jag ska åka dit en sväng... det kostar ju 100 kr i i nträde och de vill säkert dansa... och jag dansar ALRDIG nykter... jag lovar...

Appropå att dansa så kom jag på idag att vi spelade in en video på mig när jag hade dansuppvisning hemma hos Marie sist vi var ut :P haha... jag dansade till Beyonce's "All the Single Ladies"... tror att jag var bäst!? :P haha

Hmm.. aja.. ska höra av mig till Sandra iaf...



Var nästan lika duktig som denna lilla tjej! :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers