6 augusti 2009

The very first one...

Ja, då var man igång igen... att blogga är inte min starka sida, men jag har lessnat på FB's anteckningar och det här blir liiite mer personligt! :)

Idag har jag iaf jobbat och jag kan inte längre säga att " jag har ju iaf inte haft ihjäl någon patient än" och det har jag iofs inte haft nu heller, men en av mina patienter somnade in idag. Det var visserligen väntat, men det kändes tungt ändå... Vila i frid lilla tanten!

Trivs jäkligt bra på avdelningen, även fast alla arbetsuppgifter inte alltid är de roligaste... ;) Man vill att ALLT ska vara roligt, men det är itne så kul att t.ex ta ankeltryck... Men man kan ju inte ha kul jämt heller...

Ville gå på bio med min kära snuffs ikväll, men jag vänder min blick mot soffan och ser en liten tröttis i kallingar och t-shirt... så det blir ingen 'sommar med Göran' ikväll iaf... Funderar själv på att ta mig en powernap, är vråltrött!

Är ledig i helgen, undrar om jag ska tjata på Mattias att gå ut och ta sushi med mig... jo, det ska jag nog... vill dock äta kräftor också, men det får väl bli senare... har funderat på att kanske ha en minikräftskiva at out place... wanna come?

Nej, nu vet jag inte vad jag ska skirva mer... ska ringa och kolla med Emis och de fick någon tid hos veterinären med Kissan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers