20 september 2009

Happ då har jag tittat färdigt på båda säsongerna av TB jag med... vad ska jag då ta mig till?? Det slutade dessutom väldigt spännande vill jag lova... Fick låna en bok av mamma som heter ??????????, den ska tydligen var väldigt bra, så jag får väl börja läsa på den istället...

Igår var jag med Mattias och co och tittade på innebandymatch och det är jävligt kul att titta på... iaf när proffsen spelar :P haha... Korpen innebandy är också kul att titta på, men det är inte samma rena spel... inte samma snygga passningar och absolut inte samma snygga mål... det är kul :)

Imorgon skulle jag varit ledig, men en kollega är sjuk och jag ska hoppa in och jobba extra... jag behövr liksom pengarna nu när jag "bara" jobbar 75%... jag ska inte klaga för jag har ju ändå 75%, mne det gör sig ganska mycket i plånboken...

Längtar tills på lördag, då det är chillautställning i Norrköping, sedan blir det en natt på hotell och dagen efter kommer en av danmarks (största?) pälsfarmare och föreläser för oss... jag vill bara påpeka att jag inte stödjer hans arbete... jag tycker att det är rent ut sagt förfärligt, MEN han kan väldigt mycket om chinchillor, så jag får se det så...

aja.. nu är det snart spökkväll på Tv4 plus :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers