13 september 2009

kändisdjungeln

Vad är det här för ett program? De tvingas äta varanpenis, getanus och fårtestiklar...blandannat... för att få mat... förnedrings-TV i toppklass... eller?

Har lyckats bli på dåligt humör också... suck... Alla har alltid åsikter om andra är och beter sig, men man tänker inte alltid på hur man själv är eller beter sig... tänk efter först och uttala er sen... god damnit!! #@?!!#£@!

Nu ska jag göra matlåda.. det blir pizza... blä... I morgon ska jag (om jag hinner) skriva ut papper för gymmet på jobbet... så att jag kommer i gång någongång...

Ska gå och sudda sudda sudda sudda bort min sura min....

1 kommentar:

  1. Ait! Man ska behnadla andra som man sj vill bli behandlad. Ingen är perfect. Tänker dagligen på det. /M

    SvaraRadera

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers