25 september 2009

kommer av mig ibland...

...speciellt nu när internet inte funkat som det ska så blir det svårare att blogga med jämna mellanrum...

hursomhelst... nu sitter jag med toning i håret och har nyfärgade ögonbryn... ska snart möta upp Emis och åka till Gränby och käka lunch... sedan ska jag med Mattias till IKEA och handla en bokhylla så att vi kan ställa undan alla våra fina vin och ölglas!!

Har även hunnit med att skurar ur min nya chinchillatransportbur :) Det har varit marsvin i den förut...

Imorogn bär det iaf av till Norrköping på utställning... det ska bli skoj... jag ska ställa Xanton, Bless och Emis ska ställa Nova :) Sover sedan på hotell för att vara med på Temadagen på söndag... sedan bär det förhoppningsvis av till Malin på fika innan vi åker hemmåt!! :)

Nu är det dags att skölja ur toningen, som förresten är ett toningsschampoo... jag har använt det en gång förut i danmark och då blev en aning gråhårig... hoppas att det blir bättre denna gång... ;)

2 kommentarer:

  1. Blev så nyfiken, blev du gråhårig?! :)

    SvaraRadera
  2. Lycka till i Norrköping. Hoppas allt går bra för dig och Emis!!

    Love!/M

    SvaraRadera

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers