3 september 2009

Snabb visit hos min far...

Skjutsade hem Jossi... fy fasen var träligt det är att köra bil när det är mörkt och regnar... :S Skönt att vara hemma nu dock!

Tycker att det är så mysigt att åka "hem" sådär ibland! :D Pappa hade dessutom hittat lite roliga videofilmer på sin jobb dator... från för typ 4-5 år sedan... Alex och Jossi filmade och jag var med på ett litet hörn... mattias med... och Emis satt och filmade när hon gjorde sin matteläxa :P haha... höll på att döö...

Sedan fick jag alla mina gamla bidler och filer från gamla datorn också... ska kolla igenom dem i morgon... det ska bli jääkligt spännande vill jag lova!! :D

Nu ska jag krypa ner bredvid Mattis <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers