2 september 2009

Städa

När jag är ledig är jag VÄRLDENS lataste människa... och nu när jag har varit sjuk i en vecka så var jag om möjligt ännu latare... inte så konstigt kanske!?

Min kära sambo försökte undvika mig hela förra veckan, för att inte bli sjuk han också, vilket inte direkt resulterade i ngn städning här hemma... suck

Och om ni minns så började vi flytta ur sovrummet i söndags (förra söndagen alltså) innan jag blev sjuk, så det strå och ligger grejer överallt.... Sitter här och önskar att jag hade mer pengar än vad jag har, så att man skulle kunna anställa någon som kommer och städar åt en, för det är verkligen SJUUUKT tråkigt!!

Skulle städat igår kväll, men då var jag snortrött efter min första dag på jobbet efter en veckas sjukskrivning... Mattias bestämde sig för att inte göra något han heller... suck...

Jag vill att det ska vara rent och snyggt runt omkring ming, men jag skulle väl kalla mig en lat pedant :P haha...

Vi måste ta tag i detta.... innan det ser ut såhär (vilket ALDRIG kommer att hända): http://www.damnfunnypictures.com/weird/387/worlds-messiest-house/ (känsliga läsare varnas för vidriga bilder!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers