13 september 2009

TRÖTT...

Tror ni att jag fick sova i natt?? Icke... tur att jag gick och lade mig tidigare än vanligt och att jag somnade direkt, annars hade jg varit mer sliten vid det här laget än vad jag är... är dock jävligt trött nu, sitter och nästan somnar framför datorn... inte så konstigt när man blir väckt klockan 3 och ska upp och jobba tre timmar senare... *morr*

Har haft det ganska lugnt på jobbet idag, vilket faktiskt har varit superskönt!! Brukar tycka att det är drygt annars, men nu var det lugnt men hela tiden något att göra... hade bara fem patienter (skulle haft 8) men hade flera på permission osv... Jobbar dag i morgon med...

Nej nu funderar jag på om jag ska orka sätta mig i bilen för att hämta Mattias bror och därefter åka och köpa pizza...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers