2 oktober 2009

Fredag... igen...

Faen vad veckorna går fort... var det inte helg nyss liksom!?
Denna vecka har varit helt okej, har hunnit göa sådant som jag tycker är kul... tex varit på två innebandymatcher... Det är kul att kolla på, speciellt när det är duktiga spelare... Och sedan finns det ju helt klart en del snyggingar som det är skönt att vila ögonen på... :P *Sorry feffe, MEN du vet att du har nyckeln till mitt hjärta!* (Det är inte direkt så att bara jag får tycka att andra killar ser bra ut, utan mattias får också säga sitt om andra tjejer... så då har vi klarat ut det! :P)

Något som jag inte hunnit med denna vecka dock är att städa... Något som jag verligen borde ta tag i... men som jag sagt tidigare (?) så tycker jag inte att det är något vidare kul eller rättare sagt motiverande att städa när det förövrigt ser förjävligt ut... Sovrummet är som ni vet nästa renoveringsprojekt, därefter är det hallen... köksluckorna ska såsmåningom lackas om... OM mattias ich jag köper huset, så kommer vi allra först att renovera båda badrummet.... det är MYCKET välbehövligt!! Tvättstugan kanske blir på samma gång...!? Därefter står köket på tur... ÖNSKAR att jag var rik...

Ikväll ska vi hem till vår bonussyrra Erika på tjejparty av ngt slag.... ska bli kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers