22 oktober 2009

Gud vilken stressig dag det var på jobbet igår... man skulle verkligen behövt klona sig för att hinna med.... Det värsta av alt är ju att alla sliter i en till höger och vänster.. man hinner knappt börja på morgonen innan patienterna ska ha smärtstillande hit och dit... jag hade fyra patienter med pancreatit och dessa har ofta jäkligt ont... och sedan hade jag några patienter som var relativt friska... och dessa var nästan mest krävande... jag skulle skriva ut saker hit och dit och kolla upp styrkor på mediciner osv... det är ju en del av mitt jobb, MEN man får faktiskt ta och lugna sig lite... jag kan inte göra allt på samma gång.. jag är ingen supermänniska som alla tror att man bör vara...

Fick lämna över många arbetsuppgifter åt dagpersonalen... och jag tycker så synd om henne... :S

Mattias berättade att han hade beställt tapeter till sovrummet igår :) Jag är så stolt över min loverboy som på helt egenhand har valt tapeter, som både han och jag gillar!! :) Han är så duktig!! :) <3<3<3

Jobbar ikväll... ledig i morgon...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers