31 oktober 2009

Har nästan precis kommit hem från 60 års kalas (30+30)... trots trevligt sällskap och rafflande eldshow, så var en nykter kväll inget för mig... drog mig hemåt för att mysa mid misarna och chinsen... Gick direkt in i chillarummet för att se om Jolenes bebisar kommit, men nix inte ännu... men den som väntar på något gott...

Sedan villa jag kela lite med Pytteliten, för hon tittade på mig så sött... men när jag tog ut henne så såg jag något som fick mig att känna mig som världens mest urusla människa... Hon saknar en tå på framtassen... den är avbiten... Fick ju sära på henne och Caesar häromdagen då hon bitit honom, men jag missade totalt att även han hade bitit henne... :S Hur kan jag ha missat detta? Hon måste ha haft fruktansvärt ont stackarn... nu har det iaf gått lite mer än en vecka och det har börjat läka och ser inte infekterat ut... men fan vad dåligt samveta jag har!!!! *döör*

Aja.. ska sova en stund innan det är dags att hämta Mattis sedan...

2 kommentarer:

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers