18 oktober 2009

Snygg-dag

Idag har varit en bra dag för mig del... eller aa iaf självförtroendemässigt!! :D Jag vet inte men jag har känt mig så jävla snygg idag, don't know why... vaknade klädde på mig blå jeanslegging och ett/en svart mycket urringad linne/klänning och en rosa stickat kofta ovan på det. Fixade håret med en utbakad fläta i luggen och sminkade mig sparsamt medfokus på ögonen m.h.a. en snygg eyeline... och aa.. jävla snygg jag var!! *egokick* :P

Var på storvreta match som de tyvärr förlorade... men jag var glad ändå.. *dreggel*... Pausunderhållningen var superkul... En kille från Scorett skulle vis hur man gick i högklackat... han visade fem stilar som var fel fel fel... blanannat kamelen, giraffen, barbie osv... sedan visade en tjej som var modell (mattias dreglade :P) hur man skulle gå... hon gick asbra!! Och därefter två tjejer, varav den ena trodde hon gick bra, men gick uruselt... och sist tre killar, heelt oerfarna som gick lita små lustigt... hmm

Nu är det kväll och jag hoppas att morgodagen blir lika bra!! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers