13 november 2009

It's haunting my dreams...

Hur kan något som hände för lite drygt sex år sedan fortfarande förfölja mig i mina drömmar?? Eller mardrömmar ska jag väl säga... ett svek som ledde till ett krossat hjärta, något som jag trodde mig ha kommit över förföljer mig... Det har inte med personen i fråga att göra längre, det har INGET med honom att göra längre.. utan det har blivit en av mina värsta rädslor... att min kärlek ska lämna mig för någon annan... eller snarare att jag ska komma på min kärlek med någon annan... been there, done that...

Såhär i efterhand vet jag att det inte är något jag sörjer över idag, jag fick ändå ut något bra av det hela... Mattias <3. Men just då för stunden, var det det värsta sveket jag någonsin varit med om... och även fast jag har glömt och förlåtit, så gnager det i mitt omedvetna och jagar mig i drömmarna... då det omedvetna träder fram...


Äsch... bara en massa luddigt dravel, men hoppas att någon kanske förstår ändå...

2 kommentarer:

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers