13 november 2009

Råkade sova till 11:30 idag, kommer inte kunna sova inatt, men it was goood! :D

Känner att jag har ett ganska tråkigt liv just nu... gör inget annat än jobbar och sover och därför finns det inte så mycket annat att skriva om heller... hmm... Jag vet inte hur det är för er, men jag jobbar 75%-100% varje månad (brukar få jobba upp till heltid) och är ledig 1-2 dagar per vecka... (senaste veckorna har jag varit ledig lite mer) men dessa dagar är jag alldeles för trött (lat?) för att hitta på något... ja är alldeles för lat för att göra något före jobbet och alldeles för lat för att göra något efter jobbet... vet inte om det är vädret... mörket som bidrar... vill ändå tro att jag gjorde mer i somras när det var ljust... då vet jag att jag kunde gå ut på morgonen och sola, sedan duscha och åke till jobbet... men nu... sover till 11, gör mig iordning och åker...

Idag har de jag iaf tänkt att städa... vet bara inte var jag ska börja... köket är en katastrofzon, så det får väl bli där... tänkte göra det ordentligt från början och skura av kakel osv...

ska väl ta tag i skiten nu... hmm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers