7 november 2009

Vaken...

Vaknade nyss och jag må säga det att det kändes lita knasigt att vakna halv 8 inför en utställning... :P Har ju ALLTID behövt åka mellan 5 och senast halv 7 för att hinna i tid annars... :P Det känns så ovant att när jag vaknade så var inte chillautställning den första tanken som poppade upp... Den första tanken var snarare "vem fan ringer såhär tidigt på morgonen?"... stängde av alarmet, snortrött och kom sedan på att just fan... roffade åt mig mobilen för att kolla så att jag inte hade försovit mig, för det vore ju himla lustigt... men nej då.. phu... snoozade 10 minuter och gick sedan upp.. Ska hinna duscha, göra mackor och plocka ihop chinsen... på cirka 50 minuter, men det ska väl inte vara helt omöjligt!?

Ska gå in och titta om Jolene klämt ut några bebisar ännu... hon var ovanligt kelig igår... så det kankse var dags? Sedan ska jag ge mig på utmaningen att fpnga in sju chillor från sina stora nedrans burar... ibland önskar man att man var en bläckfisk, för vissa är mer vilda än tama såhär på morgonkvisten.. hade något sagt åt mig vid lunchtid att "hämta dina chillor och sätt den i transportburen!" så hade jag sagt javisst och fem minuter senare hade alla elva kunnat sitta i transportburar om det så ville sig, MEN det är lite mera fart i dem nu på morgonen... de har ju laddat hela natten för att jävlas med mig :P

Är liite orolig över att dom ska börja slåss i transportburarna... det är ju som bara en tunn metallskiva emellan, om inte går hela vägen upp... så de kan nog komma åt varann.... hmm... får ta chillorna sist... precis innan jag åker... nej nu väntar duschen...

Det blir en väldigt chinchillamässighelg, men det får ni (få?) som läser helt enkelt stå ut med!! ;)

I'm a chinchillalady (and catlady) and I'm proud of it!! :P hahaha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers