4 november 2009

woho... new moon...

Fick ett sms av Emis iaf som jag blev så glad över... hon har reserverat biljetter för premiären av Twilight: New Moon :D MEN den som blev mest glad var nog Jossi!! :P

Nu har jag och Mattis satt igång ordentligt i sovrummet... skulle få upp easy cover tapeter idag, men de gamla tapeterna som vi in lyckats få bort överallt ramlade ner av det nya tapetklistret, så vi fick backa ett steg och blöta upp de gamla tapeterna så att de försvinner överallt... Det tar sååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå lång tid bara... suck....

Fick en mindre glad överaskning på jobbet idag också... var helt inställd på att detta var min sista jobb dag innan fem dagars ledighet... men icke sa nicke... jag ha tackat ja till ett kvällspass i morgon men hade glömt bort det... så då var det bara att ladda om... nytt vårdlag och allt... hmm... damnit...

aja... på fredag är uag BÅDE jag och Mattis lediga... så imorgon ska jag väl försöka att gå upp någorlunda tidigt och fortsätta i sovrummet... om vi inte blir färdiga i kväll.. vi har tagit middagspaus nu... och ska nog fortsätta sedan så att det blir färdigt någon j*vla gång...

Inga bebisar ännu... :( De borde komma snart tycker jag....

aja...

1 kommentar:

  1. Jag väntar också med spänning på dina chillabebbar ;) Kram Ullis

    SvaraRadera

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers