11 december 2009

Hej hopp...

Någon nytändning blev det inte igår... däremot så blev det två nya chillor efter mitt besök hos Lena... Fast bara den ena följde med hem... den andra kommer efter nyår... Har man redan 13 chillor så gör två ytterligare ingen skillnad... faktiskt... och ärligt talat så struntar jag i vad folk tycker... tyck vad ni vill.. eller skaffa er en vettigare hobby än att sitta och tycka saker om folk...

Blev arg på Algot nyss... Marodören som han numera kallas välte omkull en blomma och hela krukan gick i kras... duktig kisse... *not*

Vaknade av att min älskade Amelia stod och trampade på min mage... det fick mig att inse att jag var både kissnödig och hungrig... inte så bra eftersom hon bestämde sig för att vila en stund... på min mage... men det satte idéer i huvudet på mig hur samvetet skulle kunna samarbeta med Ackis... samla in alla mjölktramapnde missar och låna ut till de patienter som är förstoppade och vips :P

Ska ringa mamma och fråga om en ny kruka... hon kankse rent av kan plantera om blomman åt mig... ska även åka till granngråden och inhandla flugklisterremsor, då våra husflugor haft det lite rajtantajtan och skaffat barn... en massa barn... reminder to myself: skaffa aldrig mer än en husfluga och då en hane!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers