2 december 2009

ja e däppt i nätdan...... :S

I och med att jag varit isolerad härhemma idag, så har jag latchat lite med kameran! :)

Solnedgång och Månsken








När Mattias kom hem från jobbet knallade vi över till farbror Bengt och lånade hans verkstad för att byta säck på Mattis bil... jag lyckades tillochmed skita ned händerna... :P

Sedan blev det en aning bråttom, för vi var klara 18:15 och klockan 19:00 skulle vi vara på Fyrishov för att se Storvreta mot Falun. Och då ska sägas att jag knappt var påklädd... eller jag hade massa myskläder på mig... men definitivt inte färdig alls... sminkade mig på tre röda...

Matchen bjöd på en massa hawaiispel.. fram och tilbaka, fram och tillbaka... Storvreta såg ut att vara illa ute där ett tag... men kom i kapp och vann med 7-4... Min innebandycrush gjorde två mål... :P Det börjar arta sig... Gällande min vardagligacrush <3 (dvs Mattias) så fick jag sitta och hyssja åt honom för att han levde sig in i spelet lite väl mycket ibland... skrek åt domarna osv.... ska väl tillägas att domarna inte var speciellt omtyckta av något av lagen och allra minst av publiken... Huvudsaken var iaf att de vann...

Nu ska jag stänga av datorn och försöka komma till ro... Ska upp och jobba i morgon... har inte jobbat på nästan två veckor... det kan bli en tuff dag... men sedan är jag ledig tills på tisdag :P
Håller på att bli förkyld också... :S Näsan har varit helt igen täppt idag, såj ag tog lite nässpray nu på kvällen och nu rinner det som en flod istället... crap... aja.. bättre det än att tvingas sova med öppen mun för att få luft... konstigt att det är så svårt att ställa om sig... !?

aja natti natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers