19 december 2009

Kom hem från jobbet för en och en halv timme sedan och huset var helt tomt... eller ja... helt tomt på Mattias iaf... allt och alla andra var hemma... ropade först och trodde (dum som jag är) att Mattias kanske gömde si för att överraska mig med något, men nix... letade överallt och han var inte hemma, fastän bilen stod hemma...

men så kom jag på att just fasen det är ju lördag, då skulle ju han kanske gå med Elis, Maria, Emis och Edvin på bio och se AVATAR.... jag vill ju också gå på bio, men alltid när folk hittar på saker så jobbar jag... hur lyckas man med det egentligen!? Förra fredagen när Marie bjöd hem till sig på idolkväll, vem jobbade då om inte jag? :S God damnit... jag missar då allt...

DÄRFÖR måste jag och mattias börja göra lite sådana här saker ensamma... Inspireras av Sara som lade upp statistik över sin julshopping med Jimmy...

Statistik över mitt och mattias förhållande:
  • Antal år tillsammans: 5 år 4 månader och 2 dagar
  • Antal biobesök tillsammans (ensamma): 2 (Spiderman 2 och Ice Age 3)
  • Antal fin restaurangbesök tillsammans (ensamma och då ej typ snabbmat): 3 (+- 3) Det enda jag minns klart och tydligt är Tzatziki...och dragon palace....
  • Antal semestrar tillsammans (ensamma): EN till Göteborg, annars bara dagsutflykter....

Så vad säger man?? Mer saker tillsammans kanske?? och då ENSAMMA!?

Just nu är prio ett att komma iväg på utlandsresa, ensam tillsammans med Mattias... eller iaf ett mindre sällskap än 17 släktinger *no offense*

Mattias in my <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers