18 december 2009

Nytt Sovrum...

Idag fick jag hjälp av Emis att städa ur sovrummet och flytta in sovrumsmöblemanget... och jag är hel nöjd! :D

Vi åkte även och lämnade in min dator på lagning, det kändes som om det var dags nu... men jag är rädd att de inte ska hitta något fel på den.... och då åker väl jag på att betala en massa pengar... :S

Imorgon jobbar jag kväll, Mattias jobbar dag, så vi hinner inte ses något på dagen, men jag ska tvinga honom att åka och köpa en ny mobil åt mig... eller rättare sagt förlänga sitt abbonemang och få en mobbe på köpet... det blir en Nokia denna gång... frågade en tjej på OnOff om vilken mobil som var bäst och med tanke på att jag har tele2 som operatör, så dissade hon Sony Ericsson telefonerna HÅRT! Tydligen så krånglar de en jävla massa just med tele2 simkorten, så då stod valet mellan en HTC Hero eller en Nokia N97 mini... och det föll på den sistnämnda, som inte bara är touchscreen utan även har ett qwerty-tangentbord :)



Denna fast svart

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers