14 december 2009

ohälsosam relation...

hittade ett test om ohälsosamma relationer... http://www.psykologitest.se/test/orelation.php
gjorde det för skojsskull för mig och mattias och vi behöver uteckla vårat förhållande, men det var en sund relation... när jag gjort testet insåg jag att alla frågorna passade in på mitt förra TRAMS... gjorde testet igen och svarade sm jag skulle gjort för 6 år sedan... fick detta resultat:

"Du lever med all säkerhet inte i en kärleksfull relation idag. Din partner kan säkert vara kärleksfull emellanåt, men det finns alldeles för mycket tecken på brist på respekt för dig som person. När en partner konstant vägrar lyssna på dina behov, dina känslor så är det utan tvekan psykisk misshandel. Det kan till och med ha gått så långt att du känner dig förvirrad och rädd för vad som skall hända om du bryter upp. Tyvärr måste du ta tag i din situation för om du inte gör det kommer kränkningarna bara bli värre över tiden."

Känner att jag är glad att jag tog mitt förnuft till fånga och slutade TRAMSA...

Tydligen enligt ett depressionstest, så har jag en mild-måttlig depression också... en förklaring på mitt dåliga humör!

1 kommentar:

  1. Jag är enligt de testen både deprimerad och har generellt ångest, men levde i ett bra förhållande så det var ju tur :)

    SvaraRadera

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers