19 december 2009

Torr som fnöske...

så blir jag av denna vintertid... som ju är väldigt mysig, men jobbig...

Har precis smort in ansiktet med en slag primer från I.D som är jättebra, men den räcker inte till för att f¨mitt ansikte att inte strama, så jag måste smörja med något mer... vaselin kanske? :P

Sedan är vintern jobbig på så sätt att ajg alltid får skavsår på insidan av mina överarmar... detta av min arbetsdräkt på jobbet... jättedumt, men jag ska smörja lite där med så får vi se...

iaf Mattias blev jättenöjd med sovrummet :) Idag ska jag tvinga honom ätt förnya sitt abbonemang så att ajg få en ny mobil!! :) weii ... Tror dock inte att han kommer göra det idag, utan jag får väl släpa med honom i handen i morgon nbär jag slutat jobba... suck...

och OBS! Jag kan inte stava längre... har ju lånat en uråldrig dator, som jag inte alls är van vid... och orkar inte rätta alla fel som blir, så hav tålamod!!

Nu måste jag fixa klart, så att jag inte blir sen til jobbet... korthelg....

1 kommentar:

  1. Jag blir också sådär.. måste smörja hela tiden känns det som..
    Jag har två jätte bra krämer, funkar bra för mig i alla fall.
    En för ansiktet. Olay, beauty fluid. En rosa förpackning. det finns en rosa och en vit kräm, jag använder den rosa. Finns på typ åhlens.
    Sen för allmänt torr torr hud, Propyless, mjukgörande hudlotion. Köps på apoteket. Den är skitbra!! :)
    <3

    SvaraRadera

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers