1 december 2009

Ytterligare en slödag...

Har nyss klivit upp ur sängen... har dock varit vaken sedan kl 11... fortsätter det såhär kommer jag få liggsår ;)

Har precis tvättat håret och lagt en hårmask... TreSemmé... Deras schampoo och balsam är superbra och dryga!! Koster typ 80 spänn på Coop... TOPPEN!!! :D Och är det bra hårvårdsprodukter? Det måste det vara om amerikanska TOP MODEL använder sig av dem i serien... nej men jag tycker att de är jättebra iaf! Frisörkvalite på coop liksom.. :)

Sedan ska jag hämta Jossi och åka ut till Knutby med min dator... den håller ju på att muppa sig, så jag ska lägga över allt viktigt på pappas externa hårddisk och sedan låna jossis dator... Kanske hinner lämna in min dator redan ikväll!? :P (Ska tigga om att å låna pappis kamera också!! )

Nej, nu är det dags att sköja ur håret!! :D *Spännande*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers