8 januari 2010

Hur bor du: Villa på landet
Brukar du komma i tid: Mja, är lite dålig på det... beror på vad det är, men det är ofta precis på hårey
Hur lång är du: ca 167cm
Kan du laga mat: Har ju en karl som gör detta åt mig, men ja jag kan om jag vill (läs: orkar)
Vad jobbar du med/pluggar du: Sjuksköterska
Vad har du på dig just nu: Prasselbyxor ala Knutbyträningsoverall, rosa Adidas mjukisjacka och raggsockor
Har du någon fobi: Spindlar
Hade du en bra kväll igår: Ja, jobbade men det var lugnt och skönt
Vilket är ditt senaste inköp: Sushi
Din favoritdryck på morgonen: Forest Fruit Te
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Mattias, fick småmynt
Har du sovit i din egen säng inatt: Ja
Vad hade du sönder senast: Har sönder saker dagligen på jobbet, medicinampuller etc
Vem snackade du med senast: Mattias <3
Varm favoritdricka: Te
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Vatten
Alkoholhaltig favoritdricka: Xider Cactus/Lime
Saknar du någon just nu: Mina gamla sjuksköterskeklasskompisar
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Säga något dumt om min familj, mina djur eller vara allmänt dryg och omständig..
Intressen: Familjen, Chillorna, Katterna mm
senaste person du kramade: Algot
Senaste person du ringde: Mikaku Sushi
Senaste person som ringde dig: Mattias
Vad drack du senast: Julmust
Vill du ha barn: JAAA :)
Längtar du till din nästa födelsedag: Egentligen inte... vill inte bli äldre...
Har rakat dina ben någon gång: Dum fråga... är jag tjej kanske?
Är du sugen på något nu: Tjärlakritsen som ligger på nattduksbordet...
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: 0... kaffe är äckligt
Använder du hudkräm: Ja, eftersom jag tvättar och spritar händerna hela dagarna så blir jag TORR!!
Attraheras du av män med skägg: Mja, lite lagom skäggigt... inga tomtewannabees...
Micro-pop eller poppa själv: Det som finns hemma....
Brukar du baka: Nej, för lat...
Röstade du i det senaste valet: Ja
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Ja, lite högre lön skulle dock inte skada...
Har någon annan sovit i din säng inatt: Mattias, Algot och Amelia
Har du pengar på mobilen: Alltid

Snodde detta från min bästaste bästa, sötaste söta Malin <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers