18 januari 2010

Innebandyhelg

Igår var vi på storvreta i fyrishov och de spöade pixbo med 9-4 och idag var vi på Sirius- AIK och bevittnade Sirius vinna över ett ruffigt AIK... *yey*... Det klagas nästan alltid på domarna, men ikväll var det VÄL BEFOGAT!!! Dagens domarpar är SOPOR, jag säger inte att jag skulle göra det bättre själv, men bara för att AIK är AIK så slipper de undan med ALLT! ALLT,ALLT,ALLT! Så jävla fegt... men vill man vinna för att man är fula och "fuskar" så visst... Domarna är säkert rädda för att mordhotas av AIK-huliganerna... för det kommer dom bli om dom inte särbehandlar dem... aja... tur att inte ALLA AIK:are är knäppa... :P

Ledig imorgon... ska släppa ut katterna på förmiddagen, sedan ska jag åka och umgås med mammsen och doggen en stund... sedan ska jag låna doggen i några timmar (när mamma ska jobba med sina frivårdspatienter) och ha honom hemma hos mig... :)

I Lördags tog världens bästa Karin examen! :D Tyvärr kunde jag inte vara med på cermonin... damnit... men jag ringde och sa grattis på kvällen!! :D

Nu är det sporten på teve... natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers