4 januari 2010

snorigt värre

God kväll gott folk, hoppas ni haft en bra dag!? Det har iaf jag haft! :D Spenderade förmiddagen i min varma säng... Finns det något bättre?

Sedan gick jag ut en sväng och letade efter Algot som varit "borta" oroväckande länge (ca två timmar) och Amelia gjorde mig sällskap i letandet... hon är min typ av katt... går ut, strosar lite och kommer in när man ropar på henne... eller kanske mest för att det var så ruskigt kallt ute... :P

Stackars Mattias vaknade i natt kl 03:00 för att se på matchen, nema problemas liksom... åker till jobbet halv 7 bara för att inse att han börjar klockan 9:00... istället för att åka hem så kollar han upp så att han ska kunna sluta klockan 15:30 ändå (det skulle vara en ordinarie kvar tillsammans med några bullar [dvs timmisar] till stängning)... fem i 9 ringer denne ordinarie och sjukskriver sig pga en lårkaka och kan inte komma varesig idag eller i morgon.. och sedan på onsdag är de ju lediga för att det är trettondagsafton... så mattias åkte på att jobba till kl 18 idag iaf... aja det är ju övertid! :D Men inget genomskinligt av hans kollega?? Det är som om att man skulle ringa sig sjuk på nyårdagen... :P

Jag åkte iväg till Solna idag och hämtade min nya chillatjej.. en 10 veckor gammal standardtös... mycket söt!! :D Den sista i raden... ett tag framöver... :P

Nu ska jag gå och snyta mig... trevligt... :P Näe men förkylningarna har även nått lilla mig, som lyckats hålla mig undan länge nog... eller var iofs förkyld innan jul... men det gick över...

ska kika lite på tv också... natti

1 kommentar:

  1. Sv: Det fanns skit fina mattor på Mio. Även på Europa möbler. Men Mio´s var finast. Vet inte vikket märke vi köppte. Men det var ett dom skulle sluta med. Därför var det 50% på den. Och eftersom den kostar från början 5 lax så måste den vara bra. Inte som IKEAs som Tigger klöser sönder på 5 röda. Ha! Ha! Iaf alla dom med det märket var super fina. Dyra men fina. Så passa på åk och kolla innan dom tar slut!

    Kram!/M

    SvaraRadera

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers