2 januari 2010

trött som få....

har ÄNTLIGEN fått tillbaka min bärbara dator :) Det var en kabel som hade gått sönder och den bytte dom ut och det gick som tur var på garantin!! :D inte en krona kostade det mig:P

Idag skulle jag varit ledig, men ställde upp att jobba för en kollega som blivit sjuk... lite extra klirr i kassan :D Nu är jag iaf ledig till den 7/1, då jobbar jag typ två dagar... sedan är det Karins examensfest och på söndagen ska vi fira Mattis som fyller år på måndagen...

härlisch!!

natti

4 kommentarer:

  1. Tack för en trevlig movie kväll. Kram!/M

    SvaraRadera
  2. Tack själv!! :D Vi ska bli bättre på att bjuda hem folk... ett nyårslöfte... ;)

    SvaraRadera
  3. Ja visst är det supermysigt. De små börjar dock bli smått odrägliga från och till nu. klättrar och ränner överallt man är så rädd att man ska trampa på dem! :)

    Ni får komma och hälsa på en runda till snart tycker jag, hade varit trevligt.

    :)

    SvaraRadera
  4. då vill jag ha min dator tillbaka :D

    SvaraRadera

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers