1 februari 2010

crybaby...

Sov ganska dåligt inatt... eller inte dåligt, men oroligt... undrar om det har med gårdagens upplevelse att göra... !?

Försökte debreifa med Mattias igår (dvs berätta om vad som hände för att slippa bära på det själv och förgås) och jan lyssnade, ställde frågor och gav mig en kram, men det kändes ändå jobbigt eftersom han inte har den medicinska kunskapen... hmm... men men det går väl över..

Ska iaf prata med min chef i morgon om att jag kände mig kass som inte gjorde så mycket... vi tog upp det här med urakuta situationer på mitt bedömningssamtal och jag sa att jag inte visste hur jag skulle reagera... men troligen att jag skulle få en slags blackout... kommer ihåg att hon sa då att vissa dagar har man en urusel dag eller vecka då allt går åt skogen och ibland känner man sig superduktig... men just nu har jag svårt att känna mig bra på något alls...

Har varit såå nära på att börja störtböla idag också, flera gånger... tittade på något program på TV idag och tårarna var nära, läste en artikel på aftonbladet och då rann tårarna och hulkande kom nästan som ett brev på posten... lyckades dock behärska mig, ville ju inte att Mattis skulle tro att jag var crazy...

Men som jag sa igår... jag har verkligen världens bästa kollegor och jag är glad att Elin, Marina, Niklas och Anne-Gret var där igår och styrde upp... :)

Nu ska jag gå och göra mig klar... ska käka ute med Marie, Emis och ev. Karin... dvs OM jag kommer så långt...

Imorgon ska Mattis vara hundvakt åt Gizmo! :P HAHAHA ska bli kul att se Mattis med en chihuahua... synd att jag jobbar kväll.. :S Ska gå till gymmet först och träffa sjukgymnasten... nu jävlar ska det tas tag i, så att jag blir bra i ryggen någon jävla gång!!! *taggad*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers