27 februari 2010

Sitter och glor på Emis som somnat på min soffa... hehe... hon sover med halvöppna ögon :P Ska snart gå och duscha och fixa håret, för att sedan bege mig till Sampie på Studentvägen... Vi har typ inte setts på jättelänge (eller jo vi sågs som hastigast på flustret häromveckan ju, men det gills inte) så vi ska äta lite god mat och dricka lite god dryck och sedan får vi se vart det bär av... det ska bli skoj iaf...

Jag har shoppat lite kläder idag, köpte ett par supersnygga blå chinos och ett vitblåblommigt somrigt linne (tog en medium, men den kändes för stor, så den ska jag nog byta)... så jag kör på vårstil i kväll... :P

Det regnar btw ute nu... slask slask... hoppas bara att det inte fryser på för jag och Mattias ska gå genom skogen hem i natt... :S reminder to myself... packa mössa, vantar, ett par tjockare strumpor, ett par ordentliga skor och pannlampan...

Nu är det tillbaka till framtiden på teve... men det ska jag INTE se på... bäst jag byter kanal..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers