10 mars 2010

bebisar igen

Jag trodde inte mina öron när jag kom hem idag från jobbet och Mattias säger: " Det är tre småttingar i chillarummet!"... WHAT!? För det första så hade jag tippat att de skulle komma runt påsk, för sååå stor var inte Cookie när Denise kände på henne här för två veckor sedan och för det andra så satt Cookie och Bless fortfarande tillsammans (eftersom jag tippat födsel runt påsk) vilket betyder att han kan ha hunnit para om henne... men det visar sig om 111 dagar from idag...

Jag verkar ha tur vad det gäller chokladisar... för några år sedan föddes väldigt få, av mina fem egenuppfödda ungar har tre varit choklad (dvs mörkt brun ebony) och två beige ebony.. Har även tur var gäller flickor... har fött upp tre flickor nu och två pojkar...

Jag visste att två skulle vara pojkar, det sa jag till Mattias redan innan jag hade tittat... fråga honom om ni inte tror mig... :P

Dåså en liten presentation...
Hannes - en mörk brun liten kille på 43 gram., supersweet!!
Alvin - också en mörk brun liten grabb, dock 44 gram.. <3
Molly - En beige ebony sötnos på nätta 37 gram... så adorable!! :D

Bilder kommer i morgon... :)

2 kommentarer:

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers