28 mars 2010

Framme i Funäsdalen...

Sitter vid köksbordet i stugan... mysig stuga HELT inredd i furu... jag kommer aldrig mer kunna se något av furu utan att smälla av tror jag... :P

Bilresan var lång... lite drygt sex timmar tog det, och då körde vi på hela vägen och stannade bara korta stunder för några bensträckare... Jag satt och snooza med min kudde mot rutan och lyssnade på spority på datorn och surfade lite, men sedan dog datorn, så då fick jag lyssna på radio på mobilen... det enda jag fick in var radiosporten, så jag fick lyssna på referatet till Färjestad (?)- skellefteå...

Har hunnit titta på Johan Falk också och till min stora glädje är Joel Kinnaman tillbaka! :) ME LIKE!! :D

Och min lilla Hannes kommer högst troligt att flytta till Norge i början av Juni... både roligt och tråkigt... jag kommer att grina ihjäl mig, men det är samtidigt bra att veta det redan nu, för då kan jag ställa in mig på att han ska flytta och hinner förbereda mig ordentligt!! :)

Ska snart gå och sova, desvärre kan jag inte sova med Mattias, för det finns ingen dubbelsäng... bara våningssängar och enkelsängar (som är väggfasta) och mattis vill inte trängar i en 90's säng... :(

I morgon bär det av ut i backen, är schysst med snö... hoppas på bra backar!!! :D

natti <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers