16 mars 2010

Snart så...

...kommer det hända grejer och jag tycker att det ska bli sååå skönt! Och dessutom tycker jag att det ska bli lite roligt och hjälpa till med en del grejer! :P I love you Mami!! <3


Förtillfället är jag DUNDERFÖRKYLD.... det kom som från ingenstans... eller antagligen har Mattis smittat mig eftersom han var förkyld förra veckan... men gårdagen på jobbet var minst sagt outhärdlig... :S Snörvlade som en nedrans snorunge... och mitt nässpray (Otrivin Comp) ska ju lindra både nästäppa och rinnsnuva, men igår var jag helt resistent.... idag har det hjälpt lite bättre, så det blir jobb i morgon...

Imorgon ska jag även träffa sjukgymnasten på gymmet för att utveckla mitt träningsprogram... jag som inte har tränat så många gånger... får fylla i träningsdagboken lite så att det ser bättre ut... :P

Nu sitter vi och väntar på Emma och Henrik som ska komma hit och äta middag och så ska vi planera våran skidresa som går av stapeln vecka 13 :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers