19 april 2010

God förmiddag! :D

Har varit vaken sedan klockan 8... Hümudd var RIKTIGT jobbig i morse.. skulle hela tiden in under täcket och klösa... gaah... tog han i nackskinnet, men det hjälpte föga... :S Man tänker såhär att om man bara ignorerar honom, så ger han sig... men ICKE!! Han blir bara värre... pruttkatt!! <3

Iaf eftersom jag inte kunde somna om igen, fast jag helst skulle velat det.. så passade jag på att uppdatera min hemsida för min chinchillauppfödning litegrann... Lovely Chinchillas ... Har lagt till en del stamtavleinfo och utställningsmeriter, men jag är långt ifrån färdig... men det kommer nog bli bra när det väl är färdigt! :D

Nu ska jag kliva upp och göra mig i ordning, se om Algot vill komma in och sedan åka och jobba kväll på härliga kirurgen! Typiskt när solen skiner så fint! :S Typ 15 veckor kvar till semestern (hela augusti)... jag längtar!! :D

Hej så länge!! <3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers