12 april 2010

HAPPY BIRTHDAY!!

Idag fyller min lillebror 19 år! :) FATTA att han är NITTON ÅR!!! Helt sjukt vad tiden går fort... nästa år får han liksom gå på systemet :P Tyckte det var nyss för mig, men det är tre år sedan som jag gjorde premiär... hmm

Ska iaf åka till tandläkaren i Almunge för att dela med mig av min dyrbara lediga tid... Är ledig i dag och i morgon och det känns välbehövt efter denna helg, den har varit heeelt sjuk... speciellt lördagen... det gick i ett... och kvällen blev tydligen ännu värre med andningsstopp och två LPT:er... härligt att jobba på kirurgen! :D

Ikväll bär det av ut till K-by på födelsedagsfika... Alex har ju redan fått present av mig och Mattias, ett par skor blev det ;) Tror han är nöjd med dem!

Och eftersom jag ändå ska ut till almunge kl 11, så tror jag att jag ska följa min kollega Saras plan, att åka förbi Thuns en sväng... kanske fyndar något... vi får väl se... ska kolla hur mycket pengar jag har och så får vi se hur mycket tandläkaren tänker sno från mig... ;)

Hörs sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers