2 april 2010

Kris...

Har råmycket ångest just nu... vet inte vad det beror på riktigt... hmm... känns som lite allt möjligt faktiskt....

Känns som om jag inte är den jag vill vara, gjort det jag velat göra... jag är 23 år gammal och tycker att jag har missat en jävla massa hittills... visst att jag kan ta ikapp en del, men jag kan ju aldrig bli femton igen... jag skulle vilja vara femton igen... eller iaf gå i gymnasiet igen för det var tider det...

Jag har nog en ålderskris... och prestationsångest... jag har visserligen skaffat mig en ordentlig utbldning och skapat en grund för att skaffa familj... det borde räcka... men det gör det inte... jag är TJUGOTRE år gammal... jag borde göra en massa annat som andra 23 åringar gör.. vad gör andra 23åringar?

I sommar blir det en 23-årings sommar... det kan jag lova

Ska försöka sova mitt i all ångest, men i morgon åker vi iaf hem till Uppis igen... ska bli skönt att sova i sin egen säng, samt få lugnt och ro... är inte direkt utvilad nu....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers