29 april 2010

KVALBORG

 denna stund är väl många om inte de flesta ute och partajar inför den stora suparhelgen nr 1... valborg...Själv sitter jag hemma i soffan med mitt rygskott som jag ådrog mig i helgen... borde städa och plocka eftersom vi ska ha folk i morgon, men vad fasen... orka... tänker sätta mentalt hänglås på sovrummet och chillarummet... i dessa två rum är det tokstökigt och det får lov att vara tokstökigt, för ingen annan än jag själv har där inne att göra... *punkt*

Förkyld har jag blivit också... nyser, snorar och är täppt i snoken... det är ju så jävla typiskt att allt ska komma på en gång... det är säker bara för att jag varit ledig i några dagar...

Så varför är inte jag ute och firar kvalborg? För att jag jobbar härliga 6:45-16 i morgon... Sedan jobbar jag kväll på lördag och dag på söndag...

nej nu ska jag plocka litegrann, sedan rota fram en nässpray...

natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers