13 april 2010

NY SOFFA!!

ÄNTLIGEN har vi köpt vår soffa som iaf jag har väntat på i TVÅ år (!!!) och jag är såå lycklig! :D Det var egentligen ett impulsköp... Emis berättade häromdagen om att det fanns en Largo soffa på Chilli som var nedsatt med 40%, så jag kände att det var värt att åka och kika på soffan. Sagt och gjort, tog med mig Emis dit idag och inspekterade den... och det var precis en sådan jag ville han, dock modellen mindre och med andra ryggkuddar, men det spelar ingenroll, för jag fick den jag ville ha!! :D

Nu står den på plats och den är LOVELY <3 Det var ju dock ett demo ex, så innan jag boade in mig i den, så dammsög vi den ORDENTLIGT... vill inte ha en massa ohyra och andra människors skräp... Mattias jobbarkompis Peter försökte avskräcka Mattias genom att måla upp en bild av att en fet, svettig gubbe legat i soffan och käkat falukorv... haha lite avskräckande låter det allt, men jag är somsagt nöjd ändå! :D

Imorgon har jag sovmorgon (igen), då ska jag nog åka till Gränby en sväng... eller kanske åka och träna?? Känner mig dock inte motiverad till någon träning just nu... hmm... jag som var så duktig... i två veckor... :P Nej, jag skiter it... Jag kanske tar en långprommis om det är varmt ute... 

Längtar tills jag får äta lunch i morgon... det blir rester, men det var såååå gott... Till middag idag åt vi alltså Penne pastasallad (gurka, tomat, avokado, rödlök, och babyspenat) med pesto, pinjenötter, fetaost och kassler. Till detta hade vi Sandras supergoda fetaost sås... det var delicious! <3 (dessutom var det ganska nyttigt.... vill jag iaf tro :P)

Nu ska jag natta chinsen, sedan ska jag sova! natti <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers