6 april 2010

yeeyy... :D

Storvreta vann igår (!!!) ... Nästa match spelas i Warberg på torsdag och vinner Storvreta då också, så är de i final! :D Jag hoppas så innerligt att de vinner, speciellt med tanke på att vi har finalbiljetter i globen och självklart vill se ett av våra hemmalag spela och helst vinna!

Sovit sådär i natt, Hymz har varit sjuukt jobbig... igår kväll och i morse.... tror ha börjar bli könsmogen fast ändå inte, han är på Algot och ska brottas hela tiden... och detta slutar i att han försöker snutta på Algot, vilket Algot inte ALLTID uppskattar... så jag ska ta och ringa veterinären i veckan och höra om det är för tidigt att kastrera honom nu, och om inte boka en tid för detta!!

Måste ha legat konstigt i natt också, för jag har nervsmärtor i min axel... hoppas att det går över när jag kommer igång... POSITIVT... Solen skiner!! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers