12 maj 2010

Alltid redo?

Shit... sedan jag slutade jobba kl 16:00 har jag pratat i telefon med 6 personer, alla längre än 10 minuter... varför ska man alltid vara reachable? Alltid ska man vara tillgänglig, alltid ska man svara och svarar man inte har man sjuttioelva missade samtal... svarar man inte på mobilen, så är det hemtelefonen och svarar man inte heller där så ringer man till mattias...

Visst jag kan också gå omvägar för att få tag på någon, men då är det för att jag vill något viktigt inte bara för att höra hur personen mår... nej enough is enough... ikväll kommer jag att unreachable... icke tillgänglig på vare sig mobilen eller hemtelefonen... och ringer någon till Mattias så sover jag... :P

"Hej det är Michaela, jag kan inte svara just nu men lämna namn och telefonnummer så ringer jag upp såfort jag kan!" Förstår inte varför folk inte kan tala in på telefonsvararen? Eller iaf skicka ett SMS!?

Nej hej så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers