13 maj 2010

ledig med älsklingen

Vi tog en liten sovmorgon i morse... eller aa... fick "sova" till klockan 9:00... kissarna väckte oss redan klockan 06... :S

Hade först tänkt att röja i trädgården, men vi hade inget släp och eftersom många är lediga så lär det iaf vara fullt på sopstationen... så Mattias föreslog att vi skulle til Beijer och titta på marksten och sen skulle vi åka till IKEA och Fullerö Handel, men ändrade oss efter Beijer och åkte til Plantagen en snabbis, sedan hämtade vi Hümudd hemma och for ut till Knutby och fikade hos pappa... 

Lilla Hümudd blev åksjuk i bilen och kräktes.... stackarn... men han tyckte att det var roligt att klättra i pappas äppelträd... blev åksjuk på vägen hem också, men då hade han inget att kräkas upp... enda anledningen till att han fick följa med var för att han skulle slippa att vara helt ensam när de andra missarna var ute och vi också var ute och flängde... 

Sen när vi kom hem, så vilade vi en stund och åkte sedan till Gränby och åt mat... jag åt Sushi och Mattis åt Scampi Nudlar... gott... sedan åkte vi en sväng till Henrik och Emma och fikade och Mattis och Emma gick igenom en låt som Emma ska sjunga på en fest på lördag (som Mattis och hans band ska spela på)... Och när vi var klara där och skulle åka hem så ringde Elis och frågade om vi ville komma dit och kika på Hockey... 

Jag var där ungefär 10 minuter, sedan åkte jag hem för jag väntade ett samtal från några chillavänner och behöver har tillgång till min dator... så om en kvart ungefär så ringer telefonen...

Just nu tittar jag på Sveriges Fulaste Hem.. lovely :D

Bilder kommer i nästa inlägg

1 kommentar:

  1. Och jag var så otrevlig att jag satt vid datorn de 10 minutrarna du var här. :-S /Maria

    SvaraRadera

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers