27 maj 2010

Thun's...

Var ju till tandis idag och hon passade på att fixa två gamla lagningar som var nötta och ilade... skönt... då slipper jag kanske gå dit på ett tag... När jag var klar där så åkte jag till Thuns en sväng... lika bra att passa på när man ändå är där i trakterna... och det var som vanligt svårt att hitta något jag ville ha, men det blev iaf en vår/sommarjacka och en svart/vit tvärrandig klänning/linne... Jag har börjat gilla tvärrandigt... visst det får en att se bredare ut, men i mina ögon syns inte alla skavanker man tycker att man har... och det är ju alltid väldigt trevligt! :D

När jag kom hem hade några fotografier som jag framkallat kommit... Det var förstoringar 20x30cm... MEN några av bilderna har de kapat, så att de är typ 20x28 cm... och då vill det sig så illa att de inte passar i ramarna som jag har köpt på IKEA... det ser hel knasigt ut... måste ringa och fråga varför dom gjort så... (Sara och Jimmy kanske vet? Ni köper ju också från ExtraFilm!?) jag betalar ju för att de ska vara 20x30 cm och inget annat... hmm... men det blev iaf jättebra med de andra bilderna i de nya ramarna!! HOPPAS att resten kommer i morgon! :D

Mattias lagade vrålgod pastasallad, som får följa med som matlåda till jobbet i morgon! :D Efter maten så passade jag på att spela lite TV-spel :D Det är inte varje dag och jag är verkligen VÄRDELÖS på PS3 kontrollerna... kryss, ring, trekant och fyrkant... R1,R2, L1,L2 och två spakar att hålla rätt på... phu... det är svårt... Mattias bytte in flera av sina spel som han inte spelar längre och då köpte han ett spel till sig och ett spel till mig... mitt spel heter Heavy Rain och var enligt dem i butiken JÄTTEBRA och jag gillar't hittills...
Spelet handlar om en mördare som lämnar efter sig origamifigurer och orkidér... och det är ganska så spännande, för att handlingen styrs utav mig.... ALLT jag gör påverkar handlingen, vilket är ett spel som är lite typiskt mig... Dessutom är det jäääkligt bra grafik och verklighetstroget! :D Går att läsa recensioner och på wikipedia... följa länkarna bara ;)

Nu ska jag snart sussa lite... jobbar kväll i morgon och har lite ärenden att uträtta på förmiddagen... i morgon ska även räkningarna betalas.. :S suck...

Natti <3

1 kommentar:

  1. Har ingen aning varför extrafilm gjort så! vad konstigt! nu måste jag nog ta och mäta mina förstoringar jag fick hem innan jag köper ramar! man borde ju VERKLIGEN få det man betalar för! det får vi luska i :)

    Fika och mer Göteborgsplanering snart tycker jag! nu har ju pengarna kommit, får väl avvakta besked från läkaren här, men det kommer i redan i eftermiddag!

    vi får höras!
    kram!

    SvaraRadera

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers