16 juni 2010

En snabb sväng till City innan jobbet...

Jag  borde egentligen stanna hemma, för jag har lagt mycket pengar på onödiga saker de senaste dagarna... trevliga men tyvärr onödiga när man ska försöka spara pengar... hmm...

Det är så fin väder och från början var tanken att Gizmo skulle få följa med, men jag få ta en sväng med honom i morgon istället om vädret tillåter...

Jag ska iaf inte handla något större... har satt en gräns på max 250 kr.. that's the limit... så vi får välla se om jag kommer hem med något ;)

2 kommentarer:

  1. Ha! Jag och Elis va precis på kvantum och då köppte jag 5 st. :-) Ska goffa i morn tänkte ja. /Maria

    SvaraRadera
  2. Hitat du nåt på Cubus föresten? I morn har dom ju 40% från 17.00 till 21.00. Om jag inte minns fel. Kund kväll el va det nu va. /Maria

    SvaraRadera

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers