21 juni 2010

Städning...

Måste ta mig själv i kragen nu och först och främst kliva upp ur sängen... *lat* och sedan ta tag i städningen... 

Städa är bland det tråkigaste som finns... Ibland och det är ytterst sällan får jag infall när jag får för mig att städa... de går oftast över lika snabbt som de kom, så det blir inget gjort..

Jag erkänner... jag är lat (iaf hemma) och det är ju alltid roligare att städa någonannanstans, varsomhelst (!!) förutom hemma... har dessutom så mycket prylar att jag nästan kräks på dem... blä..

Inköpslista nu vid löning:
¤ Bokhylla/Sideboard från IKEA (en eller två stycken) 

Rum att städa idag:
¤ Vardagsrummet
¤ Sovrummet
¤ Toaletten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers