22 juni 2010

Min kära pojkvän...

... är världsbäst på alla sätt och vis!! MEN han har en väldigt speciell förmåga att ALLTID när vi städar, så städar han i köket och det tar ofta vääldigt låååång tid, vilket betyder att jag (om jag är i bästa städform) hinner städa resten av huset... När han har städat färdigt i köket börjar han allt som oftast att laga mat (Han storstädar köket nästan varje gång innan vi ska ha folk och vi brukar ha ganska mycket disk ståendes då, TROTS diskmaskin) och ofta tar det också väldigt lång tid... Det är som om att det förväntas av mig att jag ska städa badrummet, sovrummet, vardagsrummet OCH hallen...me don't like!!

Nej nu ska jag ta i med hård handskarna, sätta ned foten och peka med hela handen, för såhär vill jag inte ha det!!!

Puss på Mattias <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers