7 juli 2010

Salong S

Tyckte att jag fick det att låta som om att jag ville att ni skulle gå dit för att det var hyffsat billigt, men det är verkligen inte största anledningen!! :P


Sara som jag klippte mig hos (och som mamma och hennes bästa kompis Sara har klippt sig hos i några år) är en rolig tjej, lätt att vara i kring och framförallt jätteduktig! Hon lyssnar på hur man säger att man vill ha det, men kommer också med egna idéer och förslag. Man känner att man är i pålitliga händer!


När jag satt i frisörstolen och Sara blekte utväxten (tog typ 1½timme) och hon klippte (tog xa 1 timme allt som allt) och slingade folieslingor (typ 1 timme till) och stylade och greja (30 minuter), så såg jag pengarna bara rinna iväg, men sedan när jag skulle betala så hamnade det på bekväma 950kronor *chock* Och inte nog med det, för första gången är jag mer än NÖJD med håret, tror aldrig att det har hänt tidigare.... :)


I salongen jobbar även en tjej som heter Malin, som också verkar vara jätteduktig! :)


Här hittar ni kontaktuppgifter och omdömen!!
http://www.rejta.se/omdome/140088/Salong+S
Men skynda er för den 23:e juli går Sara på semester... skynda skynda!!


OBS!! De tar endast kontanter, detta för att kunna hålla priserna nere!! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers